Wenn die das wiklcih so scheisse bewerten dann scheiss ich auf mein abo. an sie kriegen noch en paar auf die fresse :saw: :beil: :sense:
Also ich check nicht was das problem is, is das nciht was quake sein soll ein Egoshooter in einem Egoshooter erschiest man leute es ist kein tactical shooter. Also alles was ich erwarte is das sie alle alten waffen rein machen und vieleicht en paar neue,(wir wissen ja shon was die waffen sind) und das ich genau so froelich rum huepfen kann wie es in quake 3 war. Ich wette das Raven genau das macht was sie sollten das gleiche feeling bringen wie in quake 1,2und der multyplayer von 3. Also wenn die das wirklich machen dann aaaaae is ja wurst weil wir werden es trozdem alle kaufen.
from http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessag...&topic=23974273 (und der hats von irgent wo anders)
As much as it pains me to say it, there isn't a single fresh idea in Quake 4. Gameplay is a Frankenstein's monster of bits and pieces from earlier games stitched together into a serviceable lump that may satisfy lovers of pure shooting mayhem, but is all stuff we've seen many times before. Worse, the borrowed parts were moldy to begin with." "Graphics play heavily into Quake 4's multiplayer mode, which is essentially a "Best Of" Quake II and III's multiplayer gameplay (and maps). My favorite deathmatch map of all time, "The Longest Yard", has been made-over, courtesy of the Domo 3 engine, into "The Longest Day," while "The Edge" (from QII) is now "Over the Edge" and Q3's last map, "The Very End of You", has been reimagined as "Xaero Gravity"." "All told, there are five multiplayer modes: Deathmatch (9 maps), Team Deathmatch, Tourney (1v1ranked competitions on DM maps), CTF (5 maps), and Arena CTF. The style is pure Q3 - fast action, lots of power ups (Quad Damage, Haste) and the single-player's limp Blaster gets the boot in favor of the razor-bladed Gaunlet for humiliation kills."
Also ich check nicht was das problem is, is das nciht was quake sein soll ein Egoshooter in einem Egoshooter erschiest man leute es ist kein tactical shooter. Also alles was ich erwarte is das sie alle alten waffen rein machen und vieleicht en paar neue,(wir wissen ja shon was die waffen sind) und das ich genau so froelich rum huepfen kann wie es in quake 3 war. Ich wette das Raven genau das macht was sie sollten das gleiche feeling bringen wie in quake 1,2und der multyplayer von 3. Also wenn die das wirklich machen dann aaaaae is ja wurst weil wir werden es trozdem alle kaufen.