MacX
Light Guard
Wir haben vor einigen Monaten vom Release der Sikkmod als Lite-Version für Prey berichtet.
Vor ein paar Tagen erschien Version 1.1 mit folgenden Neuerungen/Änderungen:
Die Installationsanweisung sowie eine Übersicht zu allen CVars findet ihr in der ReadMe-Datei zur Mod.
Quellen:
Mod DB
Doom3World
Vor ein paar Tagen erschien Version 1.1 mit folgenden Neuerungen/Änderungen:
- Fixed some texture bugs where the shadow mesh was not being set to "nodraw" in situations
- where it should Fixed performance problem when a post process effect that uses a cropped buffer was on and a camera render view surface was in view.
- Updated and improved HDR implementation
- Added HDR dynamic lens flare effect
- Added color grading through the use of a lut. Much faster and more versatile than using math
- Added a variable to control the max DDA value. This can be used to increase (or decrease) the max dynamic difficulty.
- Added localized radial blur effect from explosions
- New ice shader when freezing enemies
- New membrane shader
- All new interaction shaders using linear-space lighting, normalized Blinn-Phong
- specular model New skin shader
- minor tweak to the shuttle's missle damage
- miscellaneous tweaks and improvements to most shaders
- made the sikkmod options menu more pretty.
Die Installationsanweisung sowie eine Übersicht zu allen CVars findet ihr in der ReadMe-Datei zur Mod.
Quellen:
Mod DB
Doom3World