MacX
Light Guard
Wie bei der Prey-Version, gibt es auch für Quake 4 eine neue Lite-Version der Sikkmod.
Die Neuerungen stimmen zum größten Teil mit denen der Prey-Version überein.
Der Vollständigkeit halber gibt es nochmal das Changelog:
Die Installationsanweisung sowie eine Übersicht zu allen CVars findet ihr in der ReadMe-Datei zur Mod.
Quellen:
Mod DB
Doom3World
Die Neuerungen stimmen zum größten Teil mit denen der Prey-Version überein.
Der Vollständigkeit halber gibt es nochmal das Changelog:
- Fixed some texture bugs where the shadow mesh texture would draw overtop of the mesh
- Updated and improved HDR implementation
- Added HDR dynamic lens flare effect
- Added color grading through the use of a lut. Much faster and more versatile than using math
- Added localized radial blur effect from explosions
- All new interaction shader using linear-space lighting, normalized Blinn-Phong
specular model- miscellaneous tweaks and improvements to most shaders
- A complete overhaul of weapon damage/enemy damage/enemy health to better mimic the values of Quake 2. The game plays much better now, in my opinion.
- made the sikkmod options menu more pretty.
- mod menu is now visible when you esc to menu while in-game
Die Installationsanweisung sowie eine Übersicht zu allen CVars findet ihr in der ReadMe-Datei zur Mod.
Quellen:
Mod DB
Doom3World